Ytre Malvik Samfunnshus

Malvik Høyre var selvfølgeligrepresentert, da det lørdag 21. april var markering og offisiell åpning av Ytre Malvik Samfunnshus.

Det var Malvik kulturråd, i samarbeid med kulturetaten, som sto bak en spennende kulturdugnad med aktører fra kor, korps, kulturskole og teaterlag i skjønn forening. I tillegg var det både kunst- og håndverkutstilling i det nyrenovert bygget.

Malvik Høyre gikk til valg på å opprettholde Ytre Malvik Samfunnshus som et viktig samlingssted for frivillige lag og foreninger. Vi lovet vår velgere å jobbe for at Ytre Malvik Samfunnshus skulle oppgraderes i samarbeid med brukerne, og da med utgangspunkt i de forslag arbeidsgruppen i kulturrådet hadde lagt frem for modernisering.

Lørdag 21. april var derfor Malvik Høyre representert ved den flotte markeringen og offisielle åpningen av nyrenoverte Ytre Malvik Samfunnshus.

Det var Malvik kulturråd, i samarbeid med kulturetaten, som sto bak en flott og spennende kulturdugnad med aktører fra kor, korps, kulturskole og teaterlag i skjønn forening. I tillegg var det både kunst- og håndverkutstilling i det nyrenovert bygget.

Malvik Høyre gratulerer med en lenge etterlengtet renovering!

Malvik Høyre jobber hver dag for at kulturtilbudet i Malvik kommune skal gjenspeile det rike innholdet i kommunen vår. Vi ønsker både å styrke og videreutvikle dette. For oss i Malvik Høyre er det viktig at alle frivillige lag og foreninger, skal gis gode rammevilkår for å fortsette sitt viktige arbeid som en bærebjelke i lokalsamfunnet.