Vel gjennomført årsmøte i Øvre Eiker Senior Høyre

Øvre Eiker Senior Høyre gjennomførte sitt årsmøte på Arbeideren 10. november. Det fremmøtte 10 medlemmer og sakspapirene gikk greit i gjennom. Det ble valgt et nytt styre som er klare for å farge Øvre Eiker blått!

Fra venstre: Tidligere Øvre Eiker Senior Høyre nestleder Reidun Bække Gregersen og varamedlem Inger Solberg.

Årsmøtet

Det nye styret består av:

Gjenvalgt

Helge Chr. Aaby ble på årets årsmøte gjenvalgt som leder av Øvre Eiker Senior Høyre, han har ledet Senior Høyre gjennom et mellomvalgs år. Et år der Høyres seniorer i Øvre Eiker har fått et godt og variert tilbud, som:

• Borgerlig aften på Sanden Hotell – med Øvre Eiker Høyre
  • Et aldersvennlig samfunn – med innledning av Terje Askim og Marit Bugge
  • Min tid som ordfører og den politiske situasjonen – med tidligere ordfører Ann Sire Fjerdingstad
  • Frivilligheten i Øvre Eiker – med frivillighetskoordinator i Øvre Eiker Kommune Kari Mette Høstvik

Dette tilbudet ble gjennomført av det tidligere styret bestående av:

• Helge Chr. Aaby, leder
  • Reidun Bække Gregersen, nestleder
  • Kari Kalbach Christensen, medlem
  • Eivind Molven, medlem
  • Borghild Lobben, medlem
  • Anne Merethe Kjølø, varamedlem
  • Inger Solberg, varamedlem

Øvre Eiker Senior Høyre

Øvre Eiker Senior Høyre er en undergruppe i Øvre Eiker Høyre. For å bli medlem må du ha passert 62 år og være medlem av Øvre Eiker Høyre. Du betaler ingen ekstra kontingent for å være medlem, men dersom du ønsker det, kan du betale halv kontingent til moderforeningen. Øvre Eiker Senior Høyre jobber for alle seniorene i vår kommune. Det kan være innenfor livskvalitet når du blir eldre eller våres økonomiske situasjon og våre rettigheter som seniorer. «Øvre Eiker Senior Høyres viktigste oppgave det kommende året er å farge Øvre Eiker blått og få Adrian valgt som vår neste ordfører.»
Meld deg inn i Senior Høyre nå!

Ordførerkandidaten møter Senior Høyre

På torsdag 24. november arrangerer Øvre Eiker Senior Høyre møte hvor ordførerkandidat Adrian Tollefsen vil fortelle oss om den kommende valgkampen og hvordan vi igjen skal komme i posisjon i Øvre Eiker og farge kommunen blå.

Det vil være anledning for å få kjøpt seg vafler og kaffe!

Så kom til Arbeideren torsdag 24. november og ta gjerne med en venn eller ti!