Vil du være med på å skape et
samfunn med muligheter for alle?
Bli med på laget!

Oppgi mobilnummeret ditt for å registrere deg eller for å starte medlemskapet ditt på nytt:

Engasjerte Høyre-mennesker avbildet sammen med Erna Solberg

Hvorfor bli medlem

Skal våre politikere kunne levere på politikken både lokalt og nasjonalt, trenger de et sterkt bakkemannskap i ryggen. Som medlem bidrar du mer enn du aner i dette arbeidet. Medlemsmassen gir våre politikere kraft og motivasjon til å stå på videre. Høstens valg ser ut til å bli historisk jevnt. Hver eneste stemme og hvert eneste medlem teller.

Bli med og gjør en forskjell

Som medlem i Høyre støtter du vårt politiske prosjekt videre. Vi har sittet i regjering i over syv år, men vi er langt fra ferdig med jobben. Norge får stadig nye utfordringer som må løses. Kvalitetsforskjellen i tjenestene er fremdeles for store rundt om i landet. Klimakampen må vinnes ved å stoppe utslippene, ikke utviklingen. Vi må skape flere jobber og vi må inkludere flere.

Vi må fortsette å jobbe hardt, for å kunne gi våre barn og barnebarn like – eller bedre muligheter – enn vi selv hadde da vi vokste opp.

Dine medlemsfordeler

• Støtte partiet på veien mot Stortingsvalget 2021
  • Tilgang til eksklusivt innhold via Mitt Høyre, medlemsplattformen til Høyre
  • Invitasjoner til møter med våre toppolitikere
  • Stemmerett ved årsmøtene i lokalforeningene og nominasjoner
  • Delta ved prøvenominasjon av kandidater til fylkestings- og stortingsvalg
  • Muligheter til å påvirke politikken

Medlemskap og priser

Medlemskontingenten vår er delt inn i to satser:

• Ordinær kontingent: 440 kr i året
  • Halv kontingent – for deg som er student, pensjonist, arbeidsledig eller lignende: 220 kr i året

Det er halv kontingent første året for nye medlemmer i perioden 1. august til 31. desember. Melder du deg inn etter 1. november i inneværende år gjelder kontingenten ut neste år.

Dine personopplysninger som medlem

Når du registrerer deg som medlem blir dine opplysninger oppført i Høyres medlemsregister. Som politisk parti er vi påkrevd å ha et minimum av personopplysninger om deg. Du velger selv om du ønsker å kunne bli kontaktet via nyhetsbrev, e-post eller sms. Personopplysningene dine blir stående i inntil to år ved ubetalt kontingent – før de blir fjernet. Melder du deg aktivt ut, blir opplysningene umiddelbart fjernet.

Les mer om Høyres håndtering av personvernerklæring her.

Trenger du hjelp?

Utmelding eller andre henvendelser angående ditt medlemskap rettes til: