Vår visjon

Høyre gjør Norge klar for fremtiden. Verden forandrer seg i et tempo vi aldri før har opplevd. Da er det vårt ansvar å ta vare på velferden for alle. Høyre her i din kommune og i regjering jobber hver dag for å fornye, forenkle og forbedre. Det dreier seg om din velferd. Det betyr noe om Høyre styrer her i kommunen.

Våre hovedsaker

Fremskritt på trygg grunn

Vestfold Høyre vil føre en konservativ fremskrittspolitikk, bygget på det kristne kulturgrunnlag, rettsstaten og folkestyret. Vi ønsker å fremme personlig frihet, sosialt ansvar, medbestemmelse, eiendomsrett, og et forpliktende nasjonalt og internasjonalt samarbeid.

Samarbeid med kommunene

Vestfold fylkeskommunes hovedoppgave er å utvikle Vestfold-samfunnet. Denne utviklingen må foregå i tett samarbeid med kommunene.

Samferdsel og kollektivtrafikk

Målet for Høyres samferdselspolitikk i Vestfold er å sørge for at alle typer trafikanter skal komme raskere frem og tryggere hjem.

Konservativ klimainnsats

Klimautfordringen er i dag vår største miljøutfordring. En moderne og konservativ miljøpolitikk bygger på våre grunnprinsipper.

Se vår politikk
Rune Hogsnes, Ordfører, Vestfold
Rune Hogsnes
Ordfører, Vestfold

Vestfold fylke

Lene Camilla Westgaard-Halle

Cathrine Gulbransen
Fylkessekretær

Send oss en e-post

Kastet "klærna" for Erna!

Lørdag besøkte Erna Sandefjord for å se på fjordrensingsprosjektet i Sandefjordsfjorden. For å bevise at fjorden nå er badbar, og bare...

23 aug

Blå kveld med Vestfold Høyre - Skape flere jobber, hva må vi gjøre i Vestfold?

Sted: Quality Hotel Klubben, baren
Dato: 23. aug 2017