Jeg har bodd i Saltnes siden 2002, hvor jeg bor med mann og barn.
Jeg har sittet i Råde Høyres styre siden 2022.
Jeg er opptatt av lokalpolitikken med miljøet i fokus. Naturen i Råde er unik, her har vi nærhet til svaberg, skog, vann og sjø. Naturressursene skal vi forvalte godt og vi må sørge for at alle får tilgang til den flotte naturen i kommunen vår.
Det skal være enkelt å benytte miljøvennlige alternativ. Derfor bør vi sørge for å binde bygda sammen mellom tettstedene, med buss og gang- og sykkelvei. Råde Høyre skal bidra til å sikre at gang- og sykkelvei mot mellom Tomb og Karlshus blir ferdigstilt innen 2024.

Råde Høyre har bidratt til å trygge drikkevannsforsyningen til Saltnes. En trygg og robust infrastruktur er viktig, og arbeidet stopper ikke med dette.

Råde Høyre jobber med å sørge for at kommune får et godt helsehus. Dette er et spennende arbeid og jeg gleder meg til å bidra. Barna i kommunen skal trives, foreldre skal oppleve trygghet og de voksne skal forsikres om at de vil bli tatt vare på inn i alderdommen. Dette er noe jeg vil være med å jobbe for.