Råde skal være et godt sted å bo og virke

Vi skal legge til rette for både privat og kommersiell utvikling og etterleve mantraet ‘Ja når vi kan, nei når vi må’

Jeg er Ronny Hagen og har vært Saltnes-beboer siden 2001. Her bor jeg med samboer og 3, etter hvert, voksne barn. Jeg er utdannet dataingeniør og jobber i det daglige som IT konsulent i Altro AS.

På fritiden liker jeg å komme meg ut. Gjerne med golfkøller, gode venner og hund. Ellers forsøker vi å få til både kortreise og lengre turer med vår ‘hytte på hjul’.

Gjennom de foregående 2 periodene har jeg vært engasjert i Samfunnsutvalget og brenner for at innbyggere og næring skal oppleve administrasjonen som en serviceinstans og medspiller. Det er viktig å legge til rette for både private og kommersielle vyer og muligheter. Videre har jeg vært representant i kommunestyret og fått lov til å delta i mange av de viktige vedtakene og fremskrittene vi har fått på plass de siste 8 årene.

Med Råde Høyre i posisjon har vi mange positive resultater å vise til – og det håper jeg vi får mulighet til å fortsette med.

Godt valg!