Bli kjent med 3. kandidat Per Olav Hansen

Bli kjent med vår 3. kandidat Per Olav Hansen fra Stange.

Jeg heter Per Olav Hansen, er 45 år, og kommer opprinnelige fra Hamarøy kommune i Nordland. Jeg flyttet til Stange for 13 år siden.

Stange kommune er en god kommune å bo i. Vi har fin natur, koselige små og store bygder, kort vei til større byer og det er lett å reise dit vi vil når vi ønsker det. Mitt ønske er at vi skal fortsatt ha trygge og hyggelige boområder med gode tilbud for barn og voksne. At vi klarer å legge til rette for flere arbeidsplasser slik at de som ønsker å bo her, også har gode jobbmuligheter for å slippe å reise langt for å komme seg på jobb.

Jeg ønsker vi skal fortsatt være flinke til å ta imot innvandrere og hjelpe dem inn i samfunnet vårt, slik at de får gode liv, og vi sammen skaper et godt, spennende og interessant samfunn å leve i.

Jeg ønsker også at vi skal være gode på å ta vare på de små, men også at vi skal være gode på å ta vare på våre eldre. At det er en utfordring å få til gode løsninger på framtidens behov er sant, men med å være åpne for nye løsninger og teknologi så tror jeg vi skal klare å fortsatt ha en flott kommune å bo i.