Er du vår neste kandidat for kommunestyret?

Høsten 2022 er det kommunestyrevalg. Jakten på kandidater til valglista har startet nå.

Gjertrud Nordal er leder av nominasjonskomiteen til Stange Høyre. Vi søker gode kandidater til valglista som representerer alle oss som bor i Stange, kvinner og menn, unge som gamle. Vi trenger kandidater med ulik bakgrunn og du må gjerne bli med du også! Ta kontakt med Gjertrud Nordal for mer informasjon.

Gjertrud Nordal, leder av nominasjonskomiteen for Stange Høyre

Kirsti Berge er vår gruppeleder i kommunestyret, og en av to representanter for Høyre i inneværende periode. Drømmen vår er å vinne flere mandater ved valget neste år. Berge har lang erfaring både fra kommunestyre og fylkesting, og kjenner de lokale politiske sakene gjennom tre perioder i kommunestyret.

Gruppeleder Kirsti Berge

Tom Fjæstad er leder av Stange Høyre og er vår andre representant i kommunestyret. Fjæstad har vokst opp i Stange og kjenner godt til lokale forhold.

Tom Fjæstad, kommunestyrerepresentant og leder av Stange Høyre.

Nominasjonskomiteen vil lage et forslag til valgliste. Valglista vil bli bestemt av medlemmene til Stange Høyre på nominasjonsmøtet som avholdes i november 2022.