Irene Heng Lauvsnes, Ordfører og kandidat, Strand Høyre: Godt Valg!

Jeg håper du stemmer på grunnlag av:

1. Hva vil partiet gjøre i vår  kommune de neste årene?

2. Hva sier partiene og hva gjør de ?

3. Hvilke personer vil du skal lede vår kommune?

Jeg håper ikke støy rundt stortingspolitiker får prege vårt valg. Dette er ikke et stortingsvalg. Vi kommer ikke til å saksbehandle hverken EØS-avtalen eller Statsbudsjettet i kommunestyret i Strand. Men vi skal behandle saker om skole, barnehage, helse og eldreomsorg. Vi kommer til å ha gode diskusjoner om hvilke kommunale bygg vi skal bygge om, hvilke vi skal selge og hva vi skal leie. Vi er inne i en periode hvor vi ser på hvordan vi kan løse oppgaver på en bedre måte og involvere både ansatte, innbyggere og frivillige organisasjoner i dette. Jeg liker at vi utreder ting og tar beslutninger etterpå.

Tidligere ble det ikke bygget nye skoler og ikke vedlikeholdt kommunale bygg i Strand. Gjelden vi hadde da var alt vi ikke hadde gjort. Nå har vi satset og lykkes med 1100 innbyggere og 450 flere arbeidsplasser. Vi i Høyre vil nå redusere investeringene, men ikke stanse opp. Vi tror på omstilling og videre utvikling av kommunen vår.

Nedenfor er 25 grunner til å stemme Strand Høyre

Godt valg 💙