Vil du være med å forme Vestby Høyres program for 2027–2031?
Vestby Høyre er i gang med arbeidet med nytt partiprogram for perioden 2027–2031. Programmet skal si noe om hvilken kommune vi vil utvikle videre, hvilke saker vi skal prioritere, og hvordan Vestby kan være en trygg, ansvarlig og fremtidsrettet kommune for innbyggere, familier, eldre, næringsliv og frivillighet.
Nå ønsker vi innspill.

På dette tidspunktet er alle innspill velkomne – små og store. Det kan handle om skole og barnehage, eldreomsorg, helse, bolig, næring, samferdsel, sentrum, lokalsamfunnene, frivillighet, kultur, idrett, klima, natur eller kommuneøkonomi. Vi ønsker å høre hva innbyggere, medlemmer, lag og foreninger, næringsliv og andre mener er viktig for Vestby fremover.
Trenger du inspirasjon, kan du gjerne se på Vestby Høyres nåværende program. Det er likevel ikke nødvendig å ta utgangspunkt i tidligere politikk – vi ønsker også nye ideer, konkrete forslag og tydelige tilbakemeldinger på hva som bør forbedres.
Innspill sendes til: janhenrik.palnes@gmail.com
Merk e-posten med: Program 2027
Vestby Høyre ønsker et program som er lokalt forankret, politisk tydelig og mulig å gjennomføre. Derfor starter vi med å lytte.