Elin Lexander ble årets ildsjel 💙

Under lørdagens valgkampsamling i Oslo delte partileder Erna Solberg ut prisen til årets ildsjel i Høyre. Den gikk til Halden Høyres Elin Lexander!

Erna Solberg delte ut «årets ildsjel» til Elin Lexander.

Under Elin Lexanders ledelse har Halden Høyre utviklet seg godt og blitt et mye mer profesjonelt lokallag. Halden er nå et godt synlig og viktig lokallag i Høyre. Dette, og Elins, utrettelige arbeid i Østfold og Viken Høyre, har blitt lagt merke til også i partiorganisasjonen sentralt i Oslo!

Det er ikke få arbeidstimer Elin legger ned i løpet av en uke for å styrke partiet, lokallaget og for å fremme lokale kandidater til verv utenfor byen. Mye av dette arbeidet syns ikke, men er helt nødvendig for at partiet skal fungere så godt som det gjør. Elin burde derfor også hatt en lokal ildsjelpris hvert eneste år!

Halden Høyre gratulerer vår lokallagsleder med en høyst fortjent pris for sitt arbeid for partiet, Halden og for Østfold! Vi er stolte over at også vår partiledelse, med Erna Solberg i spissen, setter pris på vår leder, Elin Lexander!

Elin Lexander uttalte etter prisutdelingen at hun først ble sjokkert, men etter noen sekunder ble hun glad og stolt over utmerkelsen. Nå er hun motivert for valgkamp og Høyre skal vinne valget i Halden!