Veronica Kambe

Veronica Garcia Kambe er en ung dame med et stort engasjement. Hun er opprinnelig fra Mexico og kom til Norge i 2003.

Veronica forteller at hun har stemt Høyre siden hun kunne stemme, da hun har tro på valgfrihet basert på respekt for fellesskapet. Der alle kan nå sine drømmer sitt potensiale. – Høyre vil legge til rette for at alle har en mulighet til å lykkes til det de har lyst til med utgangspunkt i at alle kan ha samme muligheter. Høyre er et parti som heier på et mangfoldig samfunn som betyr kilde for fornyelse og kreativitet og ikke en belastning.

Veronica har mange hjertesaker, men brenner spesielt for Integrering, Psykisk helse, Arbeid og inkludering, Ungdom og Byutvikling.

Veronica mener Høyre kan gjøre en stor forskjell på flere utfordringer samfunnet står ovenfor i årene som kommer. – Etter min mening er Høyre det beste partiet for å lykkes med å gjenreise økonomien. Høyre er et parti med gjennomføringskraft og har gode løsninger for næring, forskning og utvikling som kan sikre nye jobber og innovasjon. Høyre vil jobbe for en bærekraftig utvikling som sikrer Norge en plass i verden etter oljen. Høyre vil også sikre den beste utdannings og integreringspolitikk. Dette kan sørge for en bærekraftig utvikling som kan forsterke velferdssamfunnet og sikre felles goder. Enkelt sagt, Høyre vil bake kaken større, ikke mindre, slik at det er mer til alle.

På spørsmål om Haugesund kommer til å bli en blå kommune igjen i 2023 er hun ikke i tvil. – Absolutt!!