Vi trenger et skifte i Horten – Høyre er valgfrihet!

Høyre åpner nye muligheter og gir valgfrihet. Jeg håper du stemmer blått ved høstens valg. Vi trenger et skifte i Horten kommune. Høyre er valgfrihet! Vi vil gi muligheter for alle innbyggere. I Horten vil vi se på muligheten for et døgnåpent apotek, ha utvidet åpningstid i en barnehage og søke status som turistkommune, noe som på sikt kan åpne opp muligheten for bl.a søndagsåpne butikker.

Høyre vil prioritere det viktigste først, skole, barnehage, helse og eldreomsorg. Hortens innbyggere skal oppleve Horten som en trygg og forutsigbar kommune å bo i og at tjenestene har god kvalitet. Derfor ønsker vi at alle gode krefter tas i bruk f.eks innen helse og omsorg, både offentlige, private og ideelle aktører skal kunne samarbeide om å gi innbyggerne de beste tjenestene. Det er valgfrihet!

For å sikre valgfriheten håper jeg du stemmer blått. Tiden er moden for et skifte i Horten. Vår ordførerkandidat, Natalie Hermanstad, står klar til å ta over stafettpinnen, og jeg håper du er enig. Høyre er valgfrihet!

Les hele Tonjes leserbrev i Gjengangeren her: Høyre | Vi trenger et skifte i Horten – Høyre er valgfrihet! (gjengangeren.no)