Informasjon om Kongsberg Høyres nominasjonsarbeid mot kommunevalget i 2023

Styret i Kongsberg Høyre har satt ned en nominasjonskomité til å utarbeide et forslag til liste til kommunevalget i 2023. Komiteen består av følgende medlemmer: Morten Eriksrød (leder), Gro Sel Tveito, Lars Ole Bjørnsrud, Lise Jørgensen, Bård Olav Fossan og Frederik Hovland Dalen (Unge Høyre).  Komiteen hadde sitt konstituerende møte den 1. mars, der ble det laget en fremdriftsplan for nominasjonsarbeidet.

Nominasjonsprosessen i Kongsberg Høyre vil bli todelt. Det vil først bli nominert ordførerkandidat på et eget nominasjonsmøte den 2. juni, deretter vil resten av listen nomineres på høsten.

Har du forslag til hvem som skal være Kongsbergs neste ordfører? Nominasjonskomiteen ønsker gjerne dine innspill på hvem som skal være Kongsberg Høyres ordførerkandidat. Innspill sendes til nominasjonskomiteens leder, Morten Eriksrød på e-post, morteneriksroed@yahoo.no

Alle innspill vil bli behandlet konfidensielt i nominasjonskomiteen. Frist for å komme med innspill til hvem som skal være Kongsberg Høyres ordførerkandidat er 28. mars.