Nominasjon av ordførerkandidat

Hvem bør bli vår ordførerkandidat? Nå kan du si din mening! Vi i Kongsberg Høyre retter blikket fremover og starter nå opp den lange valgkampen fram mot kommunevalget 2019. Første etappe er å sikre oss listekandidater som kan og vil være med på å bidra til ny optimisme og vekst i Kongsberg.Les mer om hvordan du som medlem kansi din mening om hvem som bør bli vår ordførerkandidat

Gode Høyre-medlem i Kongsberg !

Vi Høyrefolk opplever for tiden god stemning og stor oppslutning om partiet. Erna framstår som trygg, dyktig og er landets ubestridte populære politiske lederskikkelse.
Flere meningsmålinger den siste tiden viser at Høyre også står sterkt lokalt, ja også sterkere resultater enn de nasjonale. Dette inspirer oss i Kongsberg Høyre.
Derfor starter vi nå opp den lange valgkampen fram mot kommunevalget neste høst. Første etappe er å sikre oss listekandidater som kan og vil være med på å bidra til ny optimisme og vekst i Kongsberg. Nå starter vi opp med å få fram ordførerkandidaten.
Nominasjonsmøtet for nominering av ordførerkandidat er 11. juni. Her kan alle Høyremedlemmer delta og stemme fram Høyres ordførerkandidat.
Men før det vil vi i nominasjonskomitéen komme med innstilling.
Vi ønsker derfor at dere medlemmer i Kongsberg Høyre kommer med forslag på hvem som bør bli vår ordførerkandidat.
Send oss ditt forslag, gjerne med en kort begrunnelse, til nominasjonskomitéens leder: morteneriksroed@yahoo.no.
Forslagsfrist 30. april
For å være kandidat for Høyre, må man være, eller ville bli medlem samt støtte vårt verdisyn og valgprogram som vi skal gå til valg på.
Nominasjonskomitéen består av Morten Eriksrød (leder), Kjersti Weeden, Per W Mikkelsen og Bjørn Magnus Hanserud (UH).

Morten Eriksrød
Leder Nominasjonskomitéen