Nye styremedlemmer og ny leder i Kongsberg Høyre!

Mandag 26.november avholdt Kongsberg Høyre sitt årsmøte i Bryggeripuben Opsahlgården. Line Spiten er valgt til ny leder for Kongsberg Høyre.

Vi takket av Helge Evju som har vært leder i Kongsberg Høyre de to siste årene. Helge har lagt ned et stort stykke arbeid og samlet et sterkt lag som nå er klar til innsats foran lokalvalget i 2019. Helge er som kjent vår ordførerkandidat og gruppeleder for kommunestyrerepresentantene i Kongsberg Høyre. Han vil fortsatt ha en sentral rolle i Kongsberg Høyre

Line Spiten overtar ledervervet for perioden 2018-2020. Line har de to siste årene vært medlem i styret og leder programkomiteen som jobber med vårt program til kommunevalget 2019.

Nytt styre består nå av :

Leder: Line Spiten 2018-2020 (ny leder for 2 år)

Nestleder: Terje Navjord Jensen 2017-2019

Styremedlem: Lars Ole Bjørnsrud 2017-2019

Styremedlem: Simen Murud 2017-2019

Styremedlem: Lise Jørgensen 2018-2020 (gjenvalg)

Styremedlem: Ingeborg Sivertsen 2018-2020 (ny)

Vi takker alle som stiller opp og ser fram mot en innholdsrikt og spennende år fram mot kommunevalget 2019.

Årsmøtet i Kongsberg Høyre fikk også besøk av statssekretær ved statsministerens kontor, Svein Flåtten, som snakket om statsbudsjettet og den generelle politiske situasjonen i Norge. Dette fant årsmøtet utrolig morsomt og interessant, og setter stor pris på at Svein Flåtten tok seg turen til Kongsberg for å snakke for oss!

Årsmøtet vedtok også en uttalelse vedørende passkontor på Kongsberg.