Tusen takk så langt, Cato!

Cato Sannes har fått innvilget fritak fra sine folkevalgte verv ut perioden. Høyre vil si tusen takk for innsatsen og riktig god bedring.

Cato Sannes har fått innvilget fritak fra sine folkevalgte verv ut perioden.

Cato Sannes var fra valget i høst kommunestyrerepresentant for Melhus Høyre, men fikk fra tirsdag 13. februar 2024 innvilget fritak ut perioden.

– Det er synd for Høyre og Melhus-politikken, men med gyldig grunn som er fullt forståelig. Vi ønsker god bedring, og gleder oss samtidig til Cato kommer tilbake igjen til politikken når tiden er inne for det, sier Marius Krogstad Aune, gruppeleder for Melhus Høyre.

Derfor sier vi: tusen takk for innsatsen så langt, Cato!

Hanne Aarhaug ny kommunestyrerepresentant

Hanne Aarhaug er ny fast kommunestyrerepresentant for Melhus Høyre.

Samtidig rykker Hanne Aarhaug opp som ny fast kommunestyrerepresentant for Melhus Høyre. Hanne bor på Kvål, og jobber for gode oppvekstvilkår for barn og unge, verdig alderdom, og å videreutvikle alle tettstedene i Melhus.

– Når Cato dessverre måtte søke fritak er jeg veldig glad for at vi får inn Hanne som fast kommunestyrerepresentant. Hun kommer til å bli et godt tilskudd til kommunestyregruppa og bidra til å sette viktige saker på dagsorden i kommunepolitikken. Melhus Høyre har en aktiv og engasjert kommunestyregruppe, som vil fortsette det gode arbeidet videre, sier gruppeleder Aune.