Bli bedre kjent med Stian Larssen!

I november valgte Nesodden Høyre et nytt foreningsstyre, og Stian Larssen er blitt ny leder for Nesodden Høyre. Her kan du bli litt bedre kjent med ham.

Stian Larssen ble valgt til ny foreningsleder under årsmøtet i november 2020. Foto: Privat

Jobb?
Eier og daglig leder av den private musikkskolen Superinstruktørene.

Hvor lenge har du vært medlem i Høyre?
Jeg har vært medlem av Høyre i snart fire år, og høyrevelger siden starten av 2000-tallet. Jeg mener at Høyre er det partiet som i særklasse står for den mest helhetlige politikken. Jeg har alltid vært motstander av å gå i flokk, og likeledes forkjemper for den lille manns sak mot den store staten. Høyre ser viktigheten av å ha et levende næringsliv, og det er til syvende og sist næringslivet som sørger for at vi har en fungerende stat.

Hvorfor ønsker du å sitte i styret til Nesodden Høyre?
Jeg ønsker å kunne bidra til at Nesodden Høyre blir enda mer synlig, at vi får frem politikken vår og viser oss som et initiativtagende, men også lyttende parti.

Hva er ditt mål for 2021? Hva gleder du deg mest til?
Jeg vil at vi vokser som parti, får flere og mer aktive medlemmer og at vi fremdeles skal være Nesoddens største parti ved valget. Jeg ser på det kommende valget som generalprøven før kommunevalget 2023.

Deler du Stians engasjement for Høyre og Nesodden? Da vil vi anbefale at du melder deg inn! Du kan melde deg inn her: www.hoyre.no/bli-medlem