Bli med på Pumps amp; Pipes!

Stavanger Høyre ønsker Pumps amp;amp; Pipes lykke til med konferansen og gir bort billetter til to heldige utvalgte!

Stavanger Høyre skal legge til rette for fremtidens arbeidsplasser og nye næringer. Regionen vår har brukt noen tiår på å bli verdensledende innen petroleum og energi. Sektorens ekstremt høye kompetanse er det viktig for oss å ta vare på, og benytte innen nye næringer. På den måten sikrer vi en levedyktig region også etter at oljen tar slutt.

Pumps && Pipes som arrangeres 17. og 18. oktober på Sola Strandhotell, er kunnskapsoverføring mellom helse— og energisektoren. Utrolig spennende og veldig fremtidsrettet. Derfor gir vi bort billetter til to heldige utvalgte.

Har du teknisk erfaring fra industrien (eks. olje og gassvirksomhet) eller innen helsesektoren (eks. lege, sykepleier) er dette en gyllen anledning for deg. Vi trekker to heldige vinnerne fredag 12. oktober. Ta en kikk på programmet. Her er det mye å bli inspirert av.

Meld deg på ved å skrive navnet ditt (eller til noen du kjenner) i kommentarfeltet på facebook-siden til Stavanger Høyre,