Inviterer næringslivet

Alle bedriftsbesøk er utsatt på ubestemt tid. Derfor inviterer Stavanger Høyre næringslivet til å komme med innspill til oss lokalt eller sentralt gjennom Skype-møter eller andre former for elektronisk kontakt. Søndag 15. mars vil gruppeleder John Peter Hernes og stortingsrepresentant Aleksander Stokkebø være tilgjengelig for å høre hva som kan gjøres for å demme opp for de verste konsekvensene av korona-viruset. Vi setter opp avtaler løpende i tiden fremover.

Stavanger Høyre vil i de nærmeste dagene og ukene invitere til tett dialog med utsatte bransjer, bedrifter og selvstendig næringsdrivende i Rogaland.
Vi går inn i en svært usikker tid som vil kreve enormt av oss. Nå må vi sammen gjøre det vi kan for å sikre liv og helse, men også arbeidsplasser og folks trygghet for jobb.
Regjeringen har gjort en del umiddelbare grep, men er lyttende og tydelig på at mer må til. Flere tiltak er på vei og Erna er krystallklar:

«Vi er i gang med nye milliardtiltak. La det være helt klart – vi er villige til å gjøre alt som trengs for å sikre norsk økonomi og bistå næringslivet.»

Det skal vi sørge for at hun lever opp til.

Søndag 15. mars gjør John Peter og Aleksander seg tilgjengelig for alle som vil prate. Vi forsøker effektive møter med flest mulig.

Ta kontakt på mail for å avtale tid eller gi skriftlige innspill:
alst@stortinget.no
johnpeterhernes@me.com