«Grasrotseier for Høyre»

-Gratulerer så mye! I går fikk vi belønning for mange måneders hard jobbing – et fortsatt borgerlig flertall, skriver Erna i et brev til medlemmene idag.

Tusen takk for alle de timene dere har lagt ned i denne valgkampen. Hver dør, hver stand og hvert smil i allslags vær har bidratt til valgseier. Ikke minst har vi fått til dette ved å snakke om egen politikk og løsninger. Jeg kaller det en grasrotseier for Høyre.

Vi har fått til mye etter fire år i regjering. Vi har vist at vi er i stand til å gjennomføre ny politikk og reformer – på tross av en del utfordringer underveis.

Nå starter arbeidet med å ta Norge enda et skritt videre. Vi har allerede laget et budsjett for neste år, og vi har nå god tid til å avklare samarbeidsformer og grunnlaget fremover. Det som er helt sikkert er at vi skal skape en enda bedre skole, enda bedre helsetjenester, fortsette å styrke forsvaret og legge til rette for å skape nye arbeidsplasser og økonomisk vekst.

Jeg håper alle nå får tid til å ta et pust i bakken og nyte resultatet – vi har all grunn til å være stolte.

Hilsen Erna