Høyre møtte velgerne i et solfylt og festpreget Tønsberg

-Stå på! Flott å se dere på plass. Slik lød tilbakemeldingene fra velgere som i dag slo av en prat på standen som Tønsberg Høyre hadde på Carl E. Paulsens plass. 300 boller, et stort antall ballonger, drops og løpesedler, laget for anledningen, ble delt ut. Stemningen var upåklagelig, i et festpyntet Tønsberg i anledning Færderfestivalen.

I følge Tønsbergs egen stortingskandidat Henning Wold, var de fleste klare på årets stortingsvalg kommer til å bli spennende. -Men spesielle saker pekte seg ikke ut, i de mange samtalene våre representanter hadde. Mye tyder på at folk flest ikke er kommet i valgkampstemning enda.

Henning Wold er spesielt opptatt av oppfordringene om at Høyre jobber aktivt fremover mot valget.

-Vi har planene klare, forsikrer han og forteller om stort aktivitet fra midten av august og frem til valgdagen. Så vel med stands som husbesøk. -Da skal Høyre tegne Tønsberg blått, smiler han.

De ni Høyrerepresentantene som var med på standen, fikk for øvrig «kjørt seg» i de sterke vindkastene. Mens noen løp etter ballonger og annet standmateriell, fungerte andre som ekstra barduner på teltet. Men det viktigste på Færderseilas-dagen, var at solen skinte!