Har du forslag til listekandidater ved kommunevalget 2019?

Kjenner du noen som som har lyst til å stå på Høyres kommunevalgliste i Tønsberg/Re neste år? Eller har du lyst selv? Da er tiden inne for å informere nominasjonskomiteen vår. Fristen for forslag er 1. september.

15. november skal Høyres medlemmer i Tønsberg/Re Høyre velge kandidatene vi skal vinne valget med i september 2019. I juni nominerte medlemmene vår ordførerkandidat, Lise L. Mandal. Nå er nominasjonskomiteen i gang med å sette sammen forslaget til de resterende 39 plassene på kommunevalglisten. Men det er fortsatt tid til å komme med forslag på kandidater.

Nominasjonskomiteen som ledes av Ellen Gjerpe Hansen fra Re, ønsker et bredest mulig engasjement blant medlemmene. Dette er deres mulighet for virkelig å påvirke valget av dem som skal representere Høyre i kommende fireårsperiode i nye Tønsberg kommunestyre. De som skal være med på å utforme politikken i den nye storkommunen.

I den forbindelse ønsker nominasjonskomiteen forslag på kandidater i alle stemmeberettigede aldersgrupper, kvinner og menn med god fordeling på de ulike valgkretsene i Re og Tønsberg. Vi ønsker oss både erfarne og nye kandidater. Det viktigste er at kandidatene er engasjert i hvordan vi kan utvikle den nye storkommunen Tønsberg, og har lyst til å bidra.

Forslag på navn sendes til komiteens leder: Ellen Gjerpe Hansen ehgjerpe@online.no innen 1.september 2018.