Invitasjon til politisk verksted i Tromsø Høyre: Innspill til Høyres partiprogram

onsdag 23. oktober 2024

17:00 – 20:00

Tromsø Høyre inviterer til politisk verksted for å komme med innspill til førsteutkastet til Høyres partiprogram «Klart Norge kan!».

Stedet
Høyres kontorer, rett nedenfor hovedinngangen fylkeshuset. Strandvegen 13, Tromsø
Arrangement dato
ons 23. oktober 2024 fra 17:00 – 20:00
Påmeldingsdetajer

Informasjon

Dette er et uformelt arrangement hvor vi møtes for å arbeide frem gode forslag til Høyres program. Alle medlemmer som har små eller store innspill til programmet eller som har lyst å lære mer om politikkutvikling oppfordres til å delta. Det kreves ellers ingen forberedelser, men det er selvsagt en fordel å ha lest gjennom de delene av programutkastet som du er særlig opptatt av. Hensikten er at vi skal møtes for å hjelpe hverandre med å utvikle ny Høyrepolitikk. Førsteutkastet finner du her: https://hoyre.no/forsteutkast-til-nytt-partiprogram/

Gruppeleder Markus og politisk nestleder Kristian vil organisere arbeidet. Det serveres pizza og brus. Ta gjerne med PC, nettbrett eller annet utstyr du har bruk for til arbeidet.

Påmelding for at vi skal kunne beregne pizza og brus: 🍕🥤https://hoyreinordnorge.wufoo.com/forms/politisk-verksted-klart-norge-kan-/