Chirsten Castberg innstilles som ny leder i Ullensaker Høyre

Høyre skal vinne valget neste år med 30% oppslutning og Willy Kvilten som Ullensakers nye ordfører, sier Lars Berge fra valgkomitéen. Til å ta ansvar for gjennomføringen av den valgkampen som allerede har startet ønsker Chirsten Castberg å føre an i den lederjobben med sterk motivasjon. Hun ønsker å samle laget til en kraftinnsats.Chirsten har bakgrunn fra både Høyre og Unge Høyre i Oslo og Ullensaker. I Ullensaker har hun bidratt både i styret og kommunestyregruppen over flere år. Til daglig jobber hun som prosjektleder i et eventbyrå. Hun har bred erfaring fra å drive aktiv valgkamp som er helt avgjørende for å vinne valget. Sammen med Chirsten innstiller valgkomiteen på et lag som består av sterke profiler med bred erfaring.Valgkomiteen er trygg på at dette laget, sammen med kommunestyregruppen og de som er nominert til neste periodes kommunestyre, vil løfte i flokk, starte valgkampen tidlig og vinne valget.Innstillingen legges frem på Ullensaker Høyres årsmøte torsdag 22. november 2018 kl 19:00 til realitetsbehandling og valg. Alle medlemmer er hjertelig velkommen til årsmøtet i rådhuset på Jessheim.Valgkomitéen har bestått av: Trude Hov Sørensen, Hans Jørgen Borgen og Lars Berge

Innstillingen er som følger

Rolle