Velkommen til møte for nye medlemmer

Bergen Høyre inviterer medlemsmøte for nye medlemmer 3. november kl. 18.00.

Kunne du tenke deg å bli medlem i Høyre? Bli med på å sikre at Erna Solberg fortsatt er landets statsminister etter valget neste år!

Vi ønsker alle nye medlemmer, og alle som vurderer å bli medlem velkommen til introduksjonskveld til Høyre. Del gjerne arrangementet med venner!

Bergen Høyre inviterer alle som har meldt seg inn i løpet av 2016 til en introduksjonskveld for nye medlemmer. Velkommen!

Sted: Høyres hus, Kong Oscars gate 14
Dato: 3. november 2016
Tid: 18.00-20.00

Leder i Bergen Høyre, Anne Lorgen Riise vil holde en kort presentasjon om partiet, og du vil få mulighet til å stille spørsmål om det er noe du lurer på. Her vil vi gå gjennom hvordan partiorganisasjonen vår er bygget opp, hva som er våre viktigste saker i Bergen og i regjering – og hvordan du kan engasjere deg mer i partiets politikkutvikling og valgkamparbeid.

I tillegg vil du få mulighet til å treffe Jana Midelfart Hoff som er nestleder i Høyres bystyregruppe. Jana er Høyres fraksjonsleder i helsekomiteen i Bergen bystyre og er tidligere skolebyråd.

Ta gjerne kontakt med oss på bergen@hoyre.no dersom du har spørsmål til arrangementet.