Høyre har fått ny profil!

Og i den forbindelse skal vi blåse nytt liv i hjemmesiden vår.  Vårt mål vil være at hjemmesiden aktiv skal kunne brukes for å oppdatere seg på Høyres politikk i Frogn, og at det ikke skal være noen tvil om hva du skal stemme ved neste valg!

Frogn Høyre gikk i fjor fra å være i posisjon til opposisjon, og dette første året har vært nytt for partiet på mange måter. Vi er fortsatt Frogns desidert største parti med 34,9% av stemmene – og 11 av 31 mandater i kommunestyret. Vi skal fortsatt føre god høyrepolitikk i opposisjon, og være en tydelig stemme for et godt tjenestetilbud, for bærekraftig verdiskaping og vekst i kommunen vår, og for at Frogn skal være en god og forutsigbar kommune for innbyggerne gjennom hele livet.

Vi håper du liker vår nye profil med litt finjustering av blåfargen og en litt annen layout – og vil du bidra til at Høyre vinner både neste års stortingsvalg og igjen kommer i posisjon ved neste kommunestyrevalg – så bli med på laget ved å melde deg inn HER!