Innspurten!

Med få dager igjen, – og så jevnt det ser ut til å bli, kan din innsats bli avgjørende om Erna og Høyre får fire nye år i regjering. Vi håper på stor oppslutning lørdag 11. september, stand og Høyre-vandring i Vassenden.

Erna har gjort en strålende valgkamp. La oss støtte Høyre best vi kan de siste dagene.

La oss stå på hele veien til mål! Det er fortsatt mange velgere som ikke har bestemt seg ennå. Derfor bør vi forsøke å møte så mange velgere som mulig helt fram til valgdagen – både fysisk eller via digitale kanaler.

Takk!

Mange medlemmer har bidratt mye under valgkampen, det være seg på stands og Høyre-vandringer, postkasseaksjoner, søppelplukking, innlegg i avisen og på Facebook eller gjennom styrearbeidet. Hjertelig takk. En spesiell takk til Gunn og Harald som kampanjeledere ute i felten eller på tlf.

Heia Kari-Anne

Spennende blir det, om forhåndsprognosene slår til. Da får vi Gran Høyres første stortingsrepresentant i Bleiken og Grans Kari-Anne Jønnes. Hun har arbeidet hardt i valgkampen med reiser rundt i hele Oppland. At hun har hatt tid til å stille opp i hjemkommunen, setter vi stor pris på. Hun deltar også i innspurten i Vassenden fk lørdag. – Heia, heia, Kari-Anne!