Notodden Høyre avholder nominasjonsmøte onsdag 29 juni.

Nominasjonskomiteen har innstilt Anne Mette Gangsøy som nr. 1 på sin liste.

Fra nominasjonskomiteens innstilling: Nominasjonskomiteen har klippetro på at Anne Mette som nr. 1 på listen/ordførerkandidat evner å gjennomføre en god valgkamp med de beste muligheter for å vinne valget.

Anne Mette Gangsøy har lang erfaring i politisk styrte organisasjoner og brenner for å gjøre en forskjell for den enkelte. Hun er opptatt av å legge til rette for kreativitet og nye løsninger på gamle utfordringer. Hun arbeider tverrfaglig og tverrpolitisk for å finne gode løsninger for Notoddens innbyggere.

Anne Mette har er stort engasjement for dem som har litt andre erfaringer og perspektiver enn majoriteten og har alltid jobbet for å legge til rette for at disse stemmene blir anerkjent og hørt. Hun brenner for likeverdig utdanning for alle, og likeverdige muligheter for alle.

Valg av ordførerkandidat er vårt valg av den som skal gå foran i valgkampen mot et skifte i posisjonen i Notodden kommune i 2023. Notodden kommune trenger flere innbyggere som vil bo, jobbe og skape arbeidsplasser i kommunen. Vi trenger fornøyde innbyggere som fortsatt vil leve og bygge et næringsliv her. Det vil vi i Notodden Høyre legge til rette for gjennom tett samarbeid med alle parter, en bærekraftig økonomistyring, fortgang i beslutninger og planarbeid, lytte til den enkelte borger og ta ombudsrollen på alvor – både for enkeltpersoner og for næringslivet.

Nominasjonskomitéen består av:
Erik Søndergaard, leder