Alt om husbesøk

Glade svensker

Statsminister Erna Solberg og Fabian Stang på husbesøk (Foto Sandra Dale)

Husbesøksplanen

[divider_line]

Foto: Sandra Dale og Lene Sundfær Haug

[divider_line]

Det arrangeres både lokale husbesøk av Frogner Høyre med utgangspunkt i boden på Majorstuen og sentrale husbesøk i regi av Oslo Høyre. Vi oppfordrer våre medlemmer til å bli med på begge deler.

Husbesøk er en svært viktig del av valgkampen i Høyre og det er fin måte å møte velgerne på, Målet i 2015 er at Høyrefolk skal banke 80.000 dører i Oslo. Vi trenger derfor mange frivillige. Husbesøk er hyggelig og svært effektivt. I valgkretser der Høyre har vært på husbesøk har oppslutningen om Høyre og valgdeltagelsen økt markant. Ved hjelp av Høyres husbesøkssystem kan vi dessuten målrette husbesøkene slik at vi kan velge ut de stedene der det er aller viktigst å gå.

Lokale husbesøksaksjoner

Mandag 17. august kl. 1730
Onsdag 19. august kl. 1730
Mandag 24. august kl. 1730
Onsdag 26. august kl. 1730
Torsdag 3. september kl. 1730
Mandag 7. september kl. 1730 – i samarbeide med St.Hanshaugen
Fredag 11. september kl. 1730
Lørdag 12. september kl. 1400

Praktisk informasjon

Oppmøte ved Frogner Høyres valgkampbod på Majorstuetorget. Boden står ved siden av blomsterutsalget ved krysset Kirkeveien/Sørkedalsveien, foran Krogh Optikk.

Ta på deg Høyrejakke og Høyre t-skjorte om du har. Og ta med deg Høyresekk dersom du har en slik. Om ikke, så har vi noen jakker, vester og sekker til utlån.

Materiell og kart får du utdelt. Vi går to og to og uerfarne husbesøkere får opplæring av noen som har banket mange dører.

Påmelding via Doodle her >>

Du kan også melde deg på ved å sende e-post til lene@frognerhoyre.no eller ved å ringe eller sende SMS til 91697833.

Husbesøk til butikker og kaféer (også lokalt organisert)

Fredag 28. august
Lørdag 29. August

Fredag 4. september
Lørdag 5. september

Påmelding via Doodle her >>

Sentralt organisert husbesøk

Oslo Høyre organiserer i tillegg husbesøk fra Høyres Hus mandager, tirsdager, onsdager og torsdager. Disse dagene går ferden til forskjellige bydeler. Ikke så rent sjelden til Frogner.

Det er ønskelig at du stiller opp både i vår bydel og i andre bydeler. Spesielt viktig er det likevel at du melder deg på til Oslo Høyre for å delta på sentrale husbesøksaksjoner de dagene hele Oslo Høyre kommer til Frogner.

Oslo Høyre  kommer til Frogner

Tirsdag 18. august
Torsdag 27. august
Mandag 31. august