Er du klar for innspurten?

Torsdag 10 september starter 100-timerskampanjen og Oslo Høyre inviterer til kickoff for siste innspurt med lagerfest – meld deg på!

Snart er denne valgkampen over – den har vært lang og morsom. Vi trenger din innsats den aller siste tiden.
Les om hvordan du kan bidra i valgkampen her.

IMG_0525_2
Høyre har vunnet kampen om Majorstuen i hvert fall! Den er blå.

Glimt fra en drøy måned med valgkamp

Mandag 10. august åpnet vi før første gang i Frogner Høyres historie en egen valgkampbod. Vi startet valgkampen med morgenaksjon og kaffe på Majorstuetrappen. Valgkampsyklen var også med.

Rett etter ni ankom valgkampboden Majorstuen.

Allerede klokken 1000, mandag 10. august åpnet forhåndsstemmeboden på Vinkelplassen og Hans Magnus Borge og Lene Sundfær Haug dro for å stemme.

Livet i boden!

Frogner Høyres valgkampteam har lykkes med å holde valgkampboden ved blomsttorget åpen fra 10-1900 mandag til fredag og fra 10-1800 på lørdager i fire uker! Eller 212 timer. Mandag 14. september kl. 2100 vil boden ha vært åpen i 284 timer gjennom fem uker.

Vi har hatt solskinn, varme, regn og kulde. Vi har delt ut kaffe, Erna Solberg-saft, Fabivann og solkrem, stekt vafler og hadde topp-politikere på besøk. Vi har delt ut tusenvis av flyers og programmer og arrangert politikerbenker og appeller. I tillegg har vi ryddet og ryddet i boden for å ha plass til alle esker og utstyr.

Video fra et av Fabian Stangs besøk i valgkampboden vår

Et festlig liv

Valgkamplivet er ikke bare arbeid – det er litt fest og feiring under veis også. For eksempel deltok vi på hele to valgkampåpninger.

Se filmen her:

6. september arrangerte vi dessuten en fest mest for Oslosvensker på Josefine Vertshus for å få svenskene til å stemme. Et hyggelig arrangement som fikk god pressedekning. Nå får vi bare håpe et Oslosvenskene finner valgurnene.

Les mer om festen for Oslosvenskene >>

Livet på veien

En skulle jo tro at med så mye aktivitet i den stasjonære boden – så holdt Frogner Høyre seg i ro på et sted. Det har vi slett ikke gjort vi har fartet byen rundt på mange slags vis.

På sykkel

Vivian Ellingsen Gotaas er i god form og syklet kampanjesyklen opp Slottsbakken og gjennom parken.

Mange smil fra velgerne når vi sykler rundt og deler ut flyers

Med tralle

Simen Jørgensen og Lene Haug dro avgårde på tralleaksjon i Frognerparken med Fabivann og solkrem

I lånte biler

Nei, da – denne hadde fått motorstopp foran boden vår på Solli. Vi hjalp eieren med å kjøle ned en motor som kokte og gav også eieren litt Erna Solberg-saft å styrke seg på. Derfor fikk vi prøvesitte kjøretøyet.

Ellen Christine Christiansen og Lene Haug fik prøvesitte denne lekre bilen

Til fots

Beate Brovig Auke og Lene Haug tok en liten pause i veikanten

En rask vanningspause for Hans Magnus Borge

Vi har vært på Rådhusplassen

Vivian, Ola, Anne-Lise og Sverre lar seg ikke stoppe verken av regnet eller kraftig nordavind på Aker Brygge

Flott vær under Melafestivalen på Rådhusplassen da Victor ledet utdelingen av solkrem til festivaldagene sammen med damene fra Vestre Aker og Frogner

På Veitvet

Frogner Høyre besøkte Veitvet på morgenaksjon

På Grorud

Her er vi på Grorud

På Marienlyst

Husbesøk i samarbeid med gode naboer fra St.Hanshaugen

I Frognerveien

og mange, mange andre steder

[framed_box]

Bli med de siste dagene og timene da vel

Foreningsleder Ola Kvisgaard ønsker seg flere medarbeidere:

Ola Kvisgaard vil ha deg med i valgkampen

Kjære medlem

Valgkampen går mot slutten, og vi går inn i den siste og intensive innspurten.Aktiviteten i Frogner Høyre er høy og stemningen er svært god.

I denne valgkampen har vi hatt valgbod på Majorstuen og  den blir også åpen hele neste uke fra kl 10 til ca kl 19.  Stikk gjerne innom boden om du vil slå av en prat, om du trenger informasjon om eller materiell fra Høyre eller om du vil bidra i valgkampinnspurten.

Vi trenger folk til å bemanne stands, valgbod og til å stå listebæring på valgdagene 13. og 14. september.

Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål om politikk, om valgkampen eller om andre ting.

Ola Kvisgaard

Bystyrerepresentant (H)