Færderseilasen 2007

Færderseilasen 2007

[framed_box width=»300px» align=»right»]

Gammel sak

Denne saken er kopiert fra den gamle siden til Frogner Høyre og er ikke lengre aktuell. Vi tar vare på den av historiske grunner.

[/framed_box]

Med sitt sterke engasjemet for Fjordbyen var det naturlig at Frogner Høyre var tilstede ved starten av Færderseilasen fredag 8. juni 2007.

Mens deltagerene opplevet trafikkaos rund startlinjen, informerte Frogner Høyre om Fjordbyen fra sin stand på Aker Brygge. Vår ordførerkandidat – Fabian Stang var tilstede.

Mange av de forbipasserende tok med seg vår pamflett om fjorbyen og noen utfyllende kommetarer fra bydelens tunge aktører som Torbjørn Furulund og Petter Bjørklund. Fra provinsen – Bygdøy – møtte Hans Borge medbringende mobiltelefon med kamera. Det hele ble avsluttet med at restopplaget av ballonger ble overlatt til en far som skulle ha en helg sammen med sin sønn. Han bedyret sitt konservative sinnelag før han fikk den dyrebare gaven.

Været viste seg fra sin aller beste side – så totalt kan vi vel tillate oss å omskrive en kommentar fra Statsminister Nygaardsvold i 1936 – ”alt lykkes for Frogner Høyre”.Men vi skal ikke mislykkes – slik nevnte statminister gjorde 4 år etterpå!

Flere saker fra Frogner Høyres gamle nettsider

[blog column=»2″ count=»30″ cat=»24″ imageType=»default»]