Standsaksjon 100 dager til valget

Lørdag 6. juni var det 100 dager til valget og Bjerke Høyre var på stand som resten av byens foreninger. Vi har bestemt oss for at i år skal vi vinne valget i bydelen og det har vi Oslo Høyre med oss på.

Høyreballonger

Du vil se den blå fargen utover forsommeren og enda mer i August og September når den store valgkampen begynner. Vi kommer til å besøke deg hjemme og utenfor butikker i nærmiljøet.

Hvis du har lyst til å diskutere politikk eller viktige politiske saker så send oss gjerne en epost. Vi kan ikke love at det blir akkurat slik du håper, men vi kan love at vi jobber for lokalmiljøet og ser på det som skjer i bydelen. Ønsker du å bli medlem så møt oss på en standsaksjon eller send en epost så tar vi kontakt.

Noen av våre viktigste saker er lokalsykehus på Aker og nei til trikkelinje til Tonsenhagen. Skolen trenger ikke å få en trikk også som skal snu rett utenfor skolen.

Hvis du liker Høyre og bor i Bjerke bydel så klikk gjerne inn på facebooksiden vår og lik oss der: Bjerke Høyre på Facebook

thor-ingar

bård