Vil du vinne valget med oss?

Oslo Høyre styrker arbeidet med politisk kommunikasjon, og søker derfor etter en valgkamprådgiver/kommunikasjonsrådgiver i engasjement frem til 01.10.2025.

Oslo Høyre er i full gang med sitt valgkampforberedende arbeid, og skal ansette en medarbeider som primært skal jobbe med politiske tekster med tanke på innsalg til mediene, og til bruk på nettsider og i sosiale medier. Stillingen innebærer også å hjelpe alle frivillige, tillitsvalgte og kandidater til å gjøre en så bra valgkamp at vi vinner Stortingsvalget neste år. Vi ser etter en person som har god kjennskap til Oslo og til Høyres prioriterte saker, og som har grunnleggende forståelse for politisk strategi, kommunikasjon og en god penn.

Vi ser etter en medarbeidere som kan:

• skrive debattinnlegg og jobbe med innsalg av mediesaker, og har god kjennskap til medier og lokalaviser i Oslo.
  • evne å raskt sette seg inn i nye saksområder, og er flink til å forenkle og se sammenhenger i saker.
  • hjelpe til med tilrettelegging av resolusjons- og programarbeid, samt gjennomføring av ulike møter og skoleringsopplegg.
  • bistå i forberedelser til debatter og intervjuer.
  • jobbe mye i en hektisk valgkampinnspurt, spre godt humør og har god serviceinnstilling. En del kvelds- og helgejobbing må påregnes.

Vi kan tilby:

• Spennende arbeidsoppgaver tett på beslutningstakere, med dyktige og hyggelige kollegaer
  • En hektisk og morsom hverdag med store muligheter for faglig utvikling.
  • Kontorlokaler i Høyres Hus midt i Oslo sentrum

Arbeidet i en valgkamp er krevende og slitsomt, men veldig morsomt. Du får optimistiske og gode kolleger, og du får jobbe med alle våre stortingskandidater, i tillegg til alle de mange frivillige.

Stillingen er midlertidig og i 100 %. Lønn etter avtale.

Send en kort epost med CV så raskt du kan til IngEri@hoyre.no, og senest innen 24. juni.