Trøndelag Høyres fylkestingsgruppe søker rådgiver

Vi søker en rådgiver som kan bistå fylkestingsgruppen i løpende kommunikasjons- og mediearbeid og bidra i forberedelser til debatter og praktisk bistand i forbindelse med valget.

Rådgiverens fremste oppgave er å bistå gruppen i det daglige arbeidet med praktisk tilrettelegging, saksforberedelse og presentasjon av Høyres politikk. Særdeles viktig blir arbeidet med forberedelse og gjennomføring av valgkampen 2023. Ansatt må regne med en del reiseaktivitet Valgkamputvalget vil spesifisere arbeidsoppgaver fortløpende.

Du bør ha god kjennskap til medieutviklingen, være kreativ og idérik, uredd, selvgående og kan jobbe med flere saker samtidig.

Kvalifikasjoner:

• Inngående kjennskap til Høyres politikk, og god kjennskap til norsk politikk og samfunnsliv
  • Evne til å planlegge og gjennomføre en god valgkamp
  • Bistå kommuner / andre der fylkestingsgruppa finner det hensiktsmessig
  • God skriftlig fremstillingsevne
  • Kunnskap om SOME, enkel bilderedigering og film
  • Evne til raskt å sette deg inn i nye saksområder og problemstillinger

Har du et politisk engasjement og lyst til å jobbe for fylkestingsgruppen håper vi å høre fra deg!

Søknad sendes til trondelag@hoyre.no innen 12. mars 2023.

Spørsmål til stillingen kan rettes til gruppeleder / fylkesordførerkandidat Pål Sæther Eiden -90527323

Stillingens størrelse tilpasses arbeidsmengde. Ved oppstart vil stillingsomfanget være ca 20%. Den siste tiden før valget vil stillingen være 100% Stillingen er tidsavgrenset og engasjementet varer til 20. september 2023. Tiltredelse etter avtale. Lønn etter avtale.