Tvedestrand Høyre sin sommerfest.

Fokus på valgkamp med glede…..

Stortingsrepresentant Svein Harberg foran en lydhør Høyre forsamling

Høyre sin årlige sommerfest ble holdt torsdag 12. august hos Anny-Grethe og Tor Arne Hauge. Festen ble åpnet av Høyre sin leder Ellen Hertzberg og gruppeleder Einar Johnsen. Marianne Landaas holdt en minne- og takketale over Ole Goderstad som var en viktig personlighet for Tvedestrand Høyre igjennom flere tiår. Etterlatte Elsa Goderstad var til stede med sine to voksne barn Janne Mette og Ole Thomas. De etterlatte etter Ole mottok blomster, gravert fat samt heder og ære.

Det var tilstede 42 høyrefolk og det ble snakket politikk, men også annet daglig snakk.

Spesielt gledelig var at stortingsrepresentant Svein Harberg og fylkesordfører Arne Thomassen hadde anledning til å komme samt holde fengende taler. De fokuserte på at det var viktig vi stod sammen i gode dialoger i valgkampen. Høyre har gode muligheter med å vinne fram i valgkampen om en har vilje for den beste politikken. Marginene er små i en valgkamp om det tipper høyresiden eller venstresiden. Hvis Høyre får mange av de som sitter på «gjerdet» ned, så kan Høyre vokse mer enn 5% fram mot valget.

Fiskesuppa og drikke smakte godt og vi fikk kake og kaffe! I en vennskapelig sammenkomst og med optimistisk tone ble det diskutert rundt bordene. De fleste av Agder Høyre sine toppkandidater til stortingsvalget var tilstede med Svein Harberg, Amalie Kollstrand og Haagen Poppe.

/Arne Guddal, Tvedestrand Høyre