Svein Harberg sikra førsteplassen i Aust-Agder Høyres Nominasjonsmøte

Aust-Agder Høyre avholdt sitt Nominasjonsmøte tirsdag 10. november i fylkestingssalen på fylkeshuset i Arendal. Grimstad Høyre er stolt og glad over at Svein Harberg har fått fornya tillitten av Nominasjonsmøte i Aust-Agder Høyre. Svein har stått på og jobba hard for alle i Aust-Agder og Sørlandsregionen som en helhet i sine år på Stortinget, og vil fortsette med dette i 4 nye år.

De 4 øverste kandidatene på nominasjonslista til Aust-Agder Høyre for Stortingsvalget 2017.

Grimstad Høyre vil også få gratulere alle de 10 utvalgte på nominasjonslista, og ser fram til et godt valg. Vi både håper og satser på at vi skal få inn flere fra Aust-Agder Høyre på Stortinget i det kommende valget i 2017.

Bli med på eventyret du også, og hjelp til at Erna Solberg og Høyre skal vinne valget neste år. Ikke minst at vi skal få inn flest mulige flotte Høyre Politikkere fra vår flotte fylke til Stortinget.

Vil du bli med som medlem eller tillitsvalg i ditt lokallag, så kan du også bli med å forme morgendagens samfunn!

Klikk på lenken og meld deg inn i Høyre, så kan du være med å sikre valgseier neste høst.

Aust-Agder Høyre avholdt sitt Nominasjonsmøte tirsdag 10. november i fylkestingssalen på fylkeshuset i Arendal. Totalt var det 64 stemmeberettigede delegater tilstede som stemte frem og vedtok Aust-Agder Høyres Stortingsvalgliste 2017 – 2021.

Nedenfor følger den vedtatte listen:

Nr

Fornavn