Høyre vil skape et samfunn med muligheter for alle. Det handler om å føre en politikk som bygger på tillit til enkeltmennesket og en politikk som gir mennesker trygghet.

Sammen vil vi arbeide med å skape flere jobber, få mer kunnskap i skolen, sørge for trygg omsorg og raskere behandling, og styrke forsvar og beredskap. Vi vil fornye, forenkle og forbedre offentlig sektor slik at systemene ikke kommer i veien for innbyggerne, og gi den enkelte større valgfrihet.

Høyre trenger deg som medlem for å få flere gode ideer til å skape et bedre samfunn.

Medlemskapet koster 440 kr per år. Som student, pensjonist eller trygdet kan du få redusert kontingent.

Bli med på laget til Erna!

Dine medlemsfordeler
  • Mitt Høyre; hvor du får mer informasjon om politiske saker og tilgang på verktøy for tillits- og folkevalgte
  • Påvirke politikken; gjennom stemmerett i Høyre
  • Drive kampanje
  • Lære organisasjonsarbeid

Medlemskap og priser
Medlemskapet koster 440 kr i året, 220 kr for studenter, pensjonister og trygdede.

Ofte stilte spørsmål
1. Hva betyr det å være medlem av Høyre?
Som medlem av Høyre støtter du arbeidet i din lokalforening og bidrar til at vi vinner valg. Når du har betalt kontingenten har du stemmerett og innflytelse på årsmøter, medlemsmøter og i nominasjonen. Du får være med på å bestemme hvem som skal stå på Høyres valglister, og hvilken politikk de skal jobbe for.

2. Hva kan jeg bidra med?
Delta gjerne med å dele gode saker i sosiale medier, vær med på husbesøk og kampanjeaktiviteter – eller gi et lite økonomisk bidrag til valgkampen om du har mulighet.

3. Hvor mye tid tar det?
Vi håper du vil være med i valgkampen, og delta på noen medlemsmøter hvor du kan lære mer om politikken vår og bidra med nye løsninger. Men det er helt opp til deg hva og hvor mye tid du vil bruke.

4. Jeg stemmer allerede Høyre, hvorfor skal jeg melde meg inn?
Når du betaler kontingent til Høyre bidrar du til lokalforeningens valgkamp, og sørger for at flere med deg stemmer Høyre i valget.

Sideorganisasjoner
Høyre har flere sideorganisasjoner: Unge Høyre, Høyres studenter og Senior Høyre. Som kvinne vil du få tilbud om å være med i Høyres Kvinneforum. Åpne Høyre er et eget nettverk for LHBTIQ.