Kongsberg Høyre er stolt over å presentere våre kandidater til Kommunevalget 2019

Kongsberg Høyre holdt sitt nominasjonsmøte foran kommunevalget i september 2019 torsdag kveld med svært godt oppmøte fra medlemmene.Det var tydelig på stemningen at en har store forventninger til valget neste høst. Den foreslåtte listen fra nominasjonskomiteen ble vedtatt med noen mindre endringer. Se hele listen her: https://www.laagendalsposten.no/nyheter/hoyre/kongsberg/endelig-nominasjonsliste-fra-kongsberg-hoyre/s/5-64-610782

Fra Laagendalsposten 15.11.18

Helge Evju, som allerede er nominert som Kongsberg Høyresordførerkandidat, uttaler at han er svært fornøyd med listen slik den ser utetter nominasjonsmøtet. «Her har jeg fått med meg et knallsterkt mannskap medstor variasjon i både yrkeserfaring, interesser og alder som jeg er sikker påvil utgjøre ei stor og kraftfull kommunestyregruppe fra neste høst», sier HelgeEvju i en kommentar. Han uttaler videre «at å få med Line Spiten somvaraordførerkandidat er en stor styrke, hun vil bli en knallgod talskvinne for KongsbergHøyre ikke minst innenfor helsepolitikken. Vi gleder oss alle sammen tilvalgkamp og etter hvert profilere våre programsaker som vi vet vil engasjeremange» sier han videre.

Kongsberg Høyres varaordførerkandidat, Line Spiten, ser ogsåfram til aktivt å gå inn i kommunepolitikken; «Jeg gleder meg til å ta fatt pådenne viktige oppgaven. Det er utrolig spennende å være en del av KongsbergHøyre om dagen, med mange dyktige og engasjerte mennesker. Sammen skal vi løftefram gode og fremtidsrettede løsninger for byen vår.