Hilsen fra nominasjonskomiteen

Tusen takk til alle dere som stilte på nominasjonsmøtet den 14.juni. Det ar flott å se engasjerte medlemmer og kjenne på spenningen i salen.

Aase Marthe Horrigmo (Foto: Agder Høyre)

Vi startet ut med tre dyktige ordførerkandidater. På nominasjonsmøtet var det igjen to kandidater. Begge kandidatene holdt svært gode presentasjoner og det var høyt nivå på alle støttetalene. Og før voteringen startet, minnet Arve Stokkelien oss på at vi også etter dette møtet skulle være ett Høyre. Det var partidemokratiet på sitt beste.

Vi er glade for at den kandidaten vi hadde innstilt fikk medlemmenes tillit. Mathias Bernander kommer til å bli en strålende ordførerkandidat.

Nominasjonskomiteen er på langt nær ferdige med jobben. Nå går vi for alvor i gang med å fylle opp de resterende plassene. Det blir en viktig jobb og vi trenger fremdeles hjelp fra medlemmene. Vi tar gjerne imot tips på navn. Det kan være fordi du selv gjerne vil stå på lista, eller fordi du vet om noen som hadde vært et godt tilskudd til Høyre.

Send gjerne innspill til jorhei@hoyre.no

Det store målet er 8.november. Da blir det på nytt nominasjonsmøte. Jeg håper dere stiller på nytt for å møte kandidatene og ta del i diskusjonene. Peter Gitmark holdt en flott sluttappell på nominasjonsmøtet. Vi er ett lag. Nå gleder jeg meg til å fortsette jobben for Høyre-laget.

Vennlig hilsen Aase Marthe Johansen Horrigmo