Høyre flytter til nye lokaler i Kristiansand

Etter salget av det ærverdige Høyres Hus i Kristiansand har Høyre vært på jakt etter nye lokaler. Det landet til slutt på lokalene til Folk Kommunikasjon i Østre Strandgate 31 ved Tresse i Kvadraturen.

Ordførerkandidat Mathias Bernande og tredjekandidat Nicolai Østeby, som har ledet arbeidet med å finne Høyres nye lokaler. (Foto: Høyre)

Høyre flytter inn i de nye lokalene allerede 1. mars, samme dag som vi skal være ute av Høyres Hus.

Foreningsleder Erle Wright Severinsen i Kristiansand Høyre er svært fornøyd med resultatet.

– Dette er svært gode lokaler for et Høyre i medvind inn i valgkamp. I tillegg til å ha en sentral beliggenhet som setter Høyre tett på folk i byen, gir disse lokalene oss mulighet til å drive partiaktivitet på et helt annet nivå. Jeg tror dette blir veldig bra for Høyre og for partidemokratiet vårt.

Ordførerkandidat Mathias Bernander er enig, og håper lokalene vil trekke publikum til partiet.

– Disse lokale gir oss bedre muligheter til å komme tettere på velgere og invitere folk inn til oss. Jeg ser frem til å kunne ta en kopp kaffe og diskutere utfordringer folk kjenner på med alle som vil ta turen innom.

Han legger til:

– Vi vil i tillegg rette en stor takk til Terje Tjelland i ReLocate som har bistått oss i prosessen på frivillig basis. Dette resultatet ville aldri vært mulig uten han.

I tiden før og etter 1. mars vil det være et stort behov for dugnadsinnsats for å realisere flytteprosjektet. Styret håper derfor partimedlemmer vil være med og hjelpe til. Hvis du kunne tenke deg å bidra kan du ta kontakt med Nicolai Østeby.