Kristiansand og Høyre i farta!

Det går bra i nye Kristiansand. Arbeidsledigheten er rekordlav, næringslivet blomstrer, kommuneøkonomien er god, frivilligheten og idretten gjør en kjempejobb, kommunesammenslåingen er i rute og innbyggerne er fornøyd med kommunens tjenester.n n

Høyre er også i god form! Lokale meningsmålinger viser at vi er det største partiet i nye Kristiansand og det er et solid borgerlig flertall. Men vi har større ambisjoner og skal jobbe hardt og målbevisst frem til 9. september med å overbeviste flest mulig om at det er Høyre som har løsningene for den nye kommunen. Da trenger vi deg med i arbeidet!n

Vi har en svært god valgliste med en god blanding av erfaring og frisk pågangsmot! Det er et privilegium å være frontfiguren for Høyre med et slikt team rundt meg! Vi er i gang med husbesøk, stand og markerer oss godt i media.

nn

I dagens Kristiansand har vi lagt bak oss noen krevende saker som har vakt mye debatt. Flytting av containerhavna, Kunstsiloen og Gartnerløkka. Etter vår mening viktige prosjekter som vil bringe byen og kommunen videre. Men mange har vært uenig, også en del i eget parti. Nå håper jeg at valgkampen vil dreie seg om veien videre for den nye flotte kommunen vår og ikke bli forsøk på omkamper.

nn

For Høyre er det viktig å ha en god politikk for det som virkelig betyr noe for folk: en god skole og oppvekst preget av kvalitet og mestring, en verdig alderdom preget av kvalitet og valgfrihet, klimavennlig og køfri transport og et attraktivt lokalsamfunn – en by for alle. Og god politikk har vi – løsninger som jeg er overbevist at vi skal vinne valget på!

n

Nå blir det fint med litt sommerferie for oss alle. Vi skal ikke hvile helt, i hvert fall ikke alle på en gang. Litt valgkamp blir det hele sommeren. n
n
Men vi skal også lade batteriene og sammen sørge for en valgkamp preget av lave skuldre og brede smil!n

n

God sommer og velkommen med pånvinner-laget i valgkampen!

nnnn