Lillehammer Høyre har valgt ordførerkandidat

Hans Olav Sundfør ble enstemmig valgt som Lillehammer Høyres ordførerkandidat til valget i 2023.

Hans Olav Sundfør og Marianne Gunnerud
Ordførerkandidat Hans Olav Sundfør og gruppelederkandidat Marianne Gunnerud

Lillehammer Høyre avholdt 30. juni 2022 nominasjonsmøte for nominering av de to toppkandidatene ved kommunevalget i 2023. Nominasjonsmøtet valgte enstemmig Hans Olav Sundfør på 1. plass og som ordførerkandidat og Marianne Gunnerud på 2. plass og som gruppelederkandidat. Resten av listen velges senere høsten 2022.

Vil du, eller noen du kjenner være med på laget og stille til valg for Høyre? Meld din interesse her.

Lillehammer Høyre er aktivt i gang med sin programprosess for neste kommunestyreperiode og har avholdt en rekke møter med både virksomheter, lag og foreninger, og hentet innspill fra folk på stand i gågata. Vi vil fortsette med denne prosessen fremover og har planer om folkemøter til høsten for å innhente mest mulig innspill. Send oss gjerne programinnspill.

Etter 80 år med samme parti ved roret i Lillehammer kommune er det på tide med en endring. Lillehammer Høyre er klare for valgkamp.