Aina vervet 17 medlemmer på to uker!

Aina Kristin Sandstrøm er en av Oslo Høyres superververe. De siste to ukene har hun vervet 17 nye medlemmer. Hvordan få hun til det? Hun er blitt med på ringeteamet som på kveldstid møtes på Høyres Hus og ringer velgere. Det kan du også bli med på!

Aina og Morten

Det er bare å gi beskjed til Benjamin Bornø – benjamin@hoyre.no – om at du vil være med. Vi trenger mange frivillige som deltar. Det er både hyggelig og sosialt. Vi har virkelig fått til et godt ringemiljø hver mandag – torsdag fra kl. 18.00. Du får den opplæring du trenger! Og du er med når det passer!

Hittil i år har vi fått 550 nye medlemmer. Vi skal klare 1000 nye medlemmer i år. Det er viktig at vi er mange med på laget skal vi vinne tilbake byrådsmakten i Oslo om 11 måneder. Det skal vi!

Som Aina sier på telefonen til de hun ringer og som er enige med oss: «Ditt medlemskap er med på å hjelpe oss til å få byrådsmakten tilbake! Hver krone i medlemskontingent teller til finansiering av valgkampen.»

Vi i Oslo Høyre har nå satt i gang en vervekonkurranse. Jeg håper du blir med på den! Jeg vet om flere som verver aktivt i vennekrets og i nettverk for øvrig. Flere blir med på ringeteamet! Og noen kombinerer flere verveaktiviteter. Etter at vi nå har fått på plass toppkandidatene med Anne Lindboe og Eirik Lae Solberg kjører vi på!!

Her er reglene:

Topp tre av de som verver FLEST nye medlemmer vinner en reise til England på «De Konservatives Landsmøte» 1.-3. oktober 2023!

Vi dekker reise og overnatting. Jeg blir reiseleder.

I tillegg trekker vi 2 som har vervet over 10 medlemmer.

Til sammen 5 vinnere!

Vervekonkurransen varer frem til 1. desember.

Jeg håper du blir med!

Når du verver, bruk personlig vervelenke fra «Mitt Høyre». Ring Benjamin Bornø på mobil 47 30 67 19 om du trenger hjelp til laste den ned. Det er også mulig å sende e-post til benjamin@hoyre.no om hvem du har vervet.