Høyres nyvalgte leder Leif Flemming Bakke klar for valgkampen 2019

-Vi har kunett mål nå –å vinne valget i 2019 med Lise L. Mandal som ordførerkandidat. Et samlet parti står bak henne, så forutsetningene er de aller beste. Den nyvalgte lederen for Tønsberg/ReHøyre, Leif Flemming Bakke, er klar til sammen med det nye styret å lede valgkampen 2019. Oppdraget ble gitt av partiets medlemmer i Bakke Mølle, Re, nylig. På et godt besøkt stiftelsesmøte for den nyeHøyre-foreningen og nominasjonsmøte for valg av partiets ordførerkandidat.

-Det nye styret er på plass. Vi konstituerer oss ettersommerferien. Da blir programarbeidet sentra< utvikling av ny politikk medgode konkrete saker for den nye kommunen. Samtidig skal valgkampen 2019 planlegges,opplyser Leif Flemming.

Den nye Høyre-lederen er veldig glad for at Lise ble nominertved akklamasjon. Nå blir det hans og styrets oppgave å gjøre henne mest muligkjent for innbyggerne i Tønsberg og Re. Og Leif Flemming ser store fordeler at nominasjonenav ordførerkandidaten er klar et halvt år før de øvrige på listen.

-Lise får bedre muligheter til å forberede seg gjennom blantannet skolering og opplæring av partiet. Hun kan bli mye bedre kjent blant velgerneog ikke minst delta aktivt i utarbeidelsen av partiprogrammet, sier LeifFlemming som ser frem til samarbeidet med ordførerkandidaten.

-Hennes evne til å kommunisere og skape engasjement rundtseg, inspirerer meg. Når hun i tillegg har tillit fra et godt besøkt og enstemmignominasjonsmøte, er hennes troverdighet som ordførerkandidat stor. Et samletHøyre står bak Lise Lorentzen Mandal, understreker Leif Flemming Bakke.

Høyres øvrige listekandidater skal nomineres på et møte i Tønsbergi november.

Her er de øvrige medlemmene av det nye styret:

Marit Haukom, første nestleder, Anna N. Martin, andre nestleder samt følgende styremedlemmer: Lars Sollie, Anders Jørgen Nordheim, Anders Larsen, Anita Kristiansen, Lena Fahre og Kirsti Søyland.

Senior Høyre og Unge Høyre velger hvert sitt medlem. Varamedlemmer er: Ellen Gjerpe Hansen, Øyvind Jonassen, Unn Eia og Renate Rehn.