Alle meninger er viktige, ingen sensureres

Alle politiske meninger er viktige. Høyre sensurerer ingen, og ønsker alle velkommen til å diskutere politikken.

Det er viktig for oss at alle som ønsker, både politikere og velgere, kan diskutere åpent i våre kommentarfelt. Det stemmer ikke at Bergen Høyre sensurerer politiske motstandere på Facebook slik Arbeiderpartiet vil ha det til.

I det siste har vi opplevd en voldsom nedspamming i innleggene våre av representanter fra Bergen Arbeiderparti. De kommenterer det samme innholdet gjentatte ganger, også der det ikke har noe relevans til det innlegget handler om. Dette har gjort det vanskeligere for andre å diskutere saken i våre kommentarfelt, rett og slett fordi deres kommentarer blir spammet vekk av arbeiderpartiet.

Det er av hensyn til de andre debattantene vi har valgt å skjule et par av arbeiderpartiet sine kommentarer. Det gir ikke grunnlag for å si at vi sensurerer vekk politiske motstandere.
Det er en drøy påstand de ikke har belegg for å komme med. Vi har aldri slettet en kommentar fra en politisk motstander, og det kommer vi heller aldri til å gjøre. I alle andre innlegg på siden vår lar vi alle kommentarer stå, og vi forsøker å svare alle sammen.

Vi er opptatt av at vi skal ha en god og åpen debatt frem til valget hvor vi viser hverandre respekt. Høyre skal fortsette å ha åpne kommentarfelt og invitere til debatt. Det er viktig for oss at velgerne får si det de mener.

Så håper jeg arbeiderpartiet kan slutte å forsøke å stemple oss og heller være villige til å diskutere sakene velgerne er opptatt av.