Fylkestingsgruppen har ansatt ny politisk rådgiver

Vestland Høgre utvider sitt valgkampteam. Agathe er ansatt som politisk rådgiver frem til etter valget.

Agathe Steen, 22 år fra Oslo

Vestland Høgre utvider sitt valgkampteam og har ansatt Agathe Steen som ny politisk rådgiver. Agathe begynner i jobben 1.september.

Agathe Steen er 22 år og kommer fra Oslo. De siste årene har hun bodd i Bergen for å studere rettsvitenskap på Universitetet i Bergen. Agathe har lang fartstid i Unge Høyre og har derfor stor politisk kunnskap. I tillegg har hun bred erfaring med organisasjonsarbeid.

«Vi er svært fornøyde med å ha ansatt Agathe som vår nye politiske rådgiver. Agathe er positiv, motivert og har god erfaring med både politisk og organisatorisk arbeid. Jeg ser frem til å få henne med på valgkampteamet som skal sørge for at vi vinner valget i kommunene og på fylkestinget til neste år.» forteller gruppeleder Silja Ekeland Bjørkly.

Agathe selv sier hun gleder seg til å ta fatt på arbeidsoppgavene, og bli kjent med medlemmene i Vestland Høgre.

«Jeg er veldig takknemlig for muligheten og ser virkelig frem til å komme i gang med jobben for å sikre valgseier.»