Agder Høyre styrker laget i valgkampen

Agder Høyres valgkamputvalg har ansatt Thea Ahmed Ommundsen og Johannes Strømberg som valgkampmedarbeidere for fylkestingsvalgkampen. Begge har bakgrunn fra Unge Høyre.

Thea Ahmed Ommundsen og Johannes Strømberg (Foto: Mona Hauglid)

– Vi er svært fornøyde med disse signeringene. Thea og Johannes har solid erfaring og vil være en stor styrke for Høyre inn i valgkampen. De blir en del av et vinnerlag som skal skape et Agder på sitt beste med muligheter for alle, sier fylkesordfører Arne Thomassen.

Ommundsen og Strømberg har begge flere års erfaring fra Unge Høyre, og har hatt ulike verv på både lokalt og regionalt nivå i organisasjonen. De kjenner partiet godt, og gleder seg til å ta fatt på arbeidet.

– Vi gleder oss til å jobbe for at Høyre skal gjøre et best mulig valg og at Arne skal fortsette som fylkesordfører. Flere skal fullføre videregående, tempoet på veibyggingen skal opp, utslippene skal ned, og vi skal spille på lag med jobbskaperne for få flere i jobb. Det er et prosjekt vi ser frem til å bli med på å realisere, sier de.

Kampanjeansvarlig og fylkestingskandidat Erik Johan Tellefsen Lindøe er også svært fornøyd med ansettelsene.

– Thea og Johannes blir store ressurser for Høyre i valgkampen, og styrker et allerede sterkt Høyre-lag. Valgkampmaskineriet vårt går allerede på høygir, men med Thea og Johannes på laget vil Høyre bli enda mer synlige og tilgjengelige for velgerne, legger Lindøe til.

Ommundsen og Strømberg starter i sine stillinger 1. juli, og skal jobbe ut valgkampen.