Sommerhilsen fra fylkesordførerkandidat Arne Thomassen

n Sommeren er her og vi i Agder Høyre ønsker alle en hjertelig god ferie. Her er en liten hilsen fra vår fylkesordførerkandidat Arne Thomassen.n n

nn Siste perioden som ordfører

n

Det er en spennende høst som ligger foran oss, med både kommunevalg og fylkestingsvalg. For min del blir det veldig rart å slutte som ordfører i Lillesand etter 16 flotte og givende år. Det har vært en spennende tid hvor jeg har blitt svært godt kjent med landsdelen vår.n
n

Nå har jeg et stort ønske om å bli den første fylkesordfører for Agder fylke og håper på deres støtte til at Høyre vinner denne viktige posisjonen.

n

Vil bli enda bedre kjent med kommuner i Agder

n

Jeg vil gjennom sommeren reise rundt i alle kommuner og gjøre meg skikkelig godt kjent med dere, og se på muligheter for utvikling for vi må satse på fremover. Jeg opplever et stort engasjement rundt det med å ta hele Agder i bruk og skape muligheter inn i det grønne skiftet.n
n
Utdanning, miljø, infrastruktur og teknologiutvikling henger sammen og min motivasjon til å engasjere meg i fylkespolitikken er å utvikle Agder videre med alle de muligheter vi har, også innen grønn og blå næring.n
n

Jeg ønsker at Høyre skal vinne ordførerplass i mange flere kommuner i landsdelen, slik at vi sammen er sterke og i posisjon — slik vi også er med Erna som statsminister nasjonalt. Den borgerlige regjering har levert på alle områder, og man skal ikke bevege seg langt i vår landsdel for å se at det satses på folkehelse og bygges infrastruktur.

n

De beste løsningene og dyktigste kandidatene

n

Vi mener Høyre har de beste løsningene, på samfunnsutfordringene. Derfor skal vi med brede smil og lave skuldre drive en god og ryddig valgkamp, hvor vi snakker om vår politikk, våre kandidater og våre løsninger — slik at vi sammen vinner valger 9. september 2019.n