Innspillsmøte til Stortingsprogrammet

onsdag 22. mai 2024

18:00 – 20:30

Onsdag 22. mai avholder Agder Høyre innspillsmøte til Stortingsprogrammet i Lyngdal. Bli med å forme politikken vi skal stille til valg på!

Meld deg på her

Påmeldingsfrist: man 20. mai 2024

Stedet
Lyngdal Rådhus, kommunestyresalen Prost Birkelands gate 4, 4580 Lyngdal
Arrangement dato
ons 22. mai 2024 fra 18:00 – 20:30
Påmeldingsdetajer
Gratis Registrer

Informasjon

Onsdag 22. mai inviteres du til å gi dine innspill til Stortingsvalgprogrammet for kommende Stortingsperiode. Bli med å forme politikken vi skal stille til valg på!

Høyre trenger dine innspill for at Stortingsprogrammet skal svare på de utfordringene vi står overfor. Målet med prosessen er å involvere en størst mulig del av organisasjonen i arbeidet med nytt stortingsvalgprogram og sørge for at Agder Høyre får gjennomslag i programmet på saker som er viktig for landsdelen, Norge og Høyre. Derfor ønsker vi nettopp dine innspill!

Vår fylkesleder og programkomitémedlem Harald Furre innleder om programprosessen og tar imot innspill på møtet. Harald er opptatt av at alle medlemmer bidrar i prosessen, slik at vi kan forme det beste programmet som mulig.

Det blir mat på møtet, så kom sulten (husk å huke av for allergier i påmeldingsskjemaet).

Meld deg på og bli med å forme Stortingsprogrammet!

Vi gleder oss til å høre dine innspill!

Les mer om Agder Høyres programprosess her.

Eventuelle spørsmål kan rettes til regionrådgiver Marius Dubland Andersen på e-post (mardub@hoyre.no) eller telefon (95905925).